שירותי הארגון

השירותים העיקריים הניתנים ע"י הארגון

  • 3-4 ימי עיון בשנה בנושאים רלוונטיים לכל הקבלנים (ללא תשלום).
  • קורסים והכשרות במחירים מסובסדים (מחשבים, שיווק, ניהול, ליקויי בנייה, בעיות הנדסיות וכו').
  • סיוע משמעותי בבעיות מול רשם הקבלנים ("מסלול ירוק").
  • סיוע ברישום כקבלן מוכר.
  • סיוע מסיבי מול העיריות/ רשויות רלוונטיות (בכל המחלקות והעניינים הנוגעים לבנייה).
  • הפצת דפי מידע ואינפורמציה רלוונטית (בנושאי בנייה וכלכלה), באופן שוטף.
  • עובדים לענף- טיפול וסיוע לקבלנים החברים.
  • טיפול בנושאים משפטיים עקרוניים.
  • קיום מוסד בוררות בין קבלנים לרוכשי דירות ובין קבלנים לקבלני משנה.
  • אפשרות להקמת אתר אינטרנט של החברה.
  • סיוע משפטי בנושאים מוניציפליים- הסדר מיוחד לחברי הארגון.
  • הנעת וקידום נושאי ייחודיים לטיפול מול התאחדות הקבלנים.